Επιμορφωτικό Online Σεμινάριο: Φωτορεαλιστικές Παρουσιάσεις Μέσω 3D Studio MAX

Το 3D Studio Max είναι πρόγραμμα επαγγελματικής τρισδιάστατης σχεδίασης, απόδοσης, και απεικόνισης με φωτορεαλισμό. Με το 3D Studio Max μπορείτε να σχεδιάσετε και να απεικονίσετε ρεαλιστικά κτίρια, αντικείμενα, τοπία και ότι άλλο επιθυμείτε.

Εγγραφές έως Παρασκευή 14 Ιουνίου 2024

Έναρξη τμήματος 20/06/2024

Κόστος 130 ευρώ και διευκόλυνση καταβολής σε 2 δόσεις των 65 ευρώ

Παρακολούθηση μέσω internet όποια ώρα και ημέρα θέλετε
με συνδυασμό βιντεοσκοπήσεων και σημειώσεων

ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

A) ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ

  • Αρχιτέκτονες
  • Πολιτικούς Μηχανικούς Π.Ε. & Τ.Ε.
  • Μηχανολόγους Μηχανικούς Π.Ε. & Τ.Ε.
  • Τοπογράφους Μηχανικούς Π.Ε. & Τ.Ε.
  • Σχεδιαστές
  • Γραφίστες
  • Τεχνίτες Οικοδομικοτεχνικών έργων
  • Σε οποιοδήποτε έχει ενδιαφέρον για την επιμόρφωση στις φωτορεαλιστικές παρουσίασεις μέσω του 3D Studio Max.

Β) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Για να κάνετε εξάσκηση στο πρόγραμμα κατά την παρακολούθηση του σεμιναρίου μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν την δοκιμαστική έκδοση του προγράμματος 3D Studio Max, για 30 ημέρες δοκιμής, από το site της Autodesk. Θα υπάρχει ο σύνδεσμος μέσα στο σεμινάριο.

1. ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Eισαγωγή
  • Περιβάλλον εργασίας
  • Πτυσσόμενα μενού
  • Περιήγηση / Χρήση zoom, παραθύρων
  • Τροποποίηση προβολής αντικειμένων
  • Group / Copy / Move / Rotate / Scale / Array
  • Βασικές εντολές Εισαγωγής / Εξαγωγής / Αποθήκευσης αρχείων

2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

  • Απλά τρισδιάστατα αντικείμενα
  • Σύνθετα τρισδιάστατα αντικείμενα
  • Δισδιάστατα αντικείμενα / Δημιουργία τρισδιάστατου κειμένου
  • Παράμετροι αντικειμένων (πληκτρολόγιο, mouse)
  • Τροποποιήσεις αντικειμένων
  • Εισαγωγή στον φωτορεαλισμό

3. ΚΑΜΕΡΑ / ΦΩΤΙΣΜΟΣ / ΦΩΤΟΡΕΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ

  • Πτυσσόμενο menu Render / Environment
  • Δημιουργία κάμερας / Ανάλυση ειδών κάμερας / Τοποθέτηση στη σκηνή
  • Παράμετροι κάμερας (πληκτρολόγιο, mouse)
  • Δημιουργία τεχνητού φωτισμού / Ανάλυση τεχνητού φωτισμού / Τοποθέτηση στη σκηνή
  • Παράμετροι τεχνητού φωτισμού (πληκτρολόγιο, mouse)

4. ΣΥΝΘΕΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

  • Εισαγωγή
  • Κλιμακοστάσια
  • Κάγκελα / Κουπαστές
  • Πόρτες / Διάφοροι τύποι / Τροποποιητές
  • Παράθυρα / Διάφοροι τύποι / Τροποποιητές
  • Δέντρα / Εισαγωγή / Τροποποίηση

5. ΥΛΙΚΑ

  • Εισαγωγή
  • Ανάλυση πτυσσόμενου menu Materials
  • Διαφοροποίηση παραμέτρων υλικών, ανάλογα με τον Renderer
  • Τοποθέτηση σε αντικείμενα
  • Τροποποίησεις υλικών / κλίμακες / περιστροφή
  • Τροποποιητής UVW Map

6. ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ / ΚΙΝΗΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ / ΒΙΝΤΕΟ

  • Ροοστάτης χρόνου
    Τροποποίηση κίνησης / χρόνου
  • Δημιουργία animated σύνθεσης
  • Αποθήκευση / Ρυθμίσεις Render (από στατική εικόνα σε κινούμενη – AVI)
  • Εισαγωγή σε path/animated κίνηση

7. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

  • Εισαγωγή
  • Παράδειγμα κατοικίας (imported αρχείο)
  • Τοποθέτηση Υλικών / Κάμερας / Φωτισμού
  • Τροποποιήσεις επιμέρους παραμέτρων
  • Export τελικής απεικόνισης σε διαφορετικούς τύπους αρχείων

8. V-RAY

  • Συγκριτική απεικόνιση αρχείων V-Ray με συμβατικές φωτορεαλιστικές απεικονίσεις
  • Αναφορά σε άλλους renderers
  • Online free βιβλιοθήκες αντικειμένων (έπιπλα, αυτοκίνητα κτλ.)
  • Περιήγηση / Εισαγωγή αντικειμένων / Παράδειγμα

9. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΕΣ / PATH MOVEMENT

  • Τοποθέτηση κίνησης σε κάμερα μέσω διαδρομής
  • Τοποθέτηση τροποποιητών σε αντικείμενα / Αφαίρεση
  • Σύνθεση με περισσότερους από ένα τροποποιητές

Γ) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Λίγα λόγια για τον Γιώργο Αναγνωστόπουλο…

Ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος είναι απόφοιτος από το τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, καθώς επίσης και από το University of Central England. Επιπρόσθετα έχει παρακολουθήσει το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Αστικές αναπλάσεις και αστικός σχεδιασμός». Από το 2001 έχει απασχοληθεί ως Σχεδιαστής Βιομηχανικού Σχεδίου, Επιβλέπων Μηχανικός Μελέτης και Κατασκευής και Αρχιτέκτονας σε διάφορες εταιρείες του κλάδου. Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα αρχιτεκτονικών διαγωνισμών και έχει λάβει: το 1ο βραβείο για το έργο «Milocer Resort at Montenegro» σε διεθνή κλειστό διαγωνισμό, το 1ο βραβείο για τη μελέτη και κατασκευή κάδου απορριμμάτων στον διαγωνισμό «Ανοιχτή σχεδίαση εξοπλισμού δημόσιων χώρων» και το 2ο βραβείο για την αρχιτεκτονική του μελέτη «Πλατεία Πάρκου, Λαμία, Φθιώτιδα». Επιπρόσθετα απασχολείται ως εκπαιδευτής στο Δημόσιο Ι.Ε.Κ. Λαμίας στο τμήμα «Γραφιστική Εντύπου και Ηλεκτρονικών Μέσων». Επίσης, είναι μέλος των ΤΕΕ, ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ και μόνιμο μέλος του συμβουλίου Αρχιτεκτονικής Φθιώτιδας/Καρπενησίου.

Δ) ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Εξ αποστάσεως μέσω internet με συνδυασμό βιντεοσκοπήσεων και σημειώσεων, μέσω πλατφόρμας εκπαίδευσης, όποια ώρα και ημέρα θέλετε. Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη όλο το εικοσιτετράωρο. 
 
Μπορείτε επίσης, να κατεβάσετε τις σημειώσεις του σεμιναρίου για να τις έχετε στο αρχείο σας.
 
Στο τέλος του σεμιναρίου θα διεξαχθεί ζωντανή συνεδρία μέσω internet για επίλυση αποριών.
Πλήρης αλληλεπίδραση, μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις απευθείας μέσω του μικροφώνου σας ή μέσω chat και ο εισηγητής σας απαντά.
 
*Μέγιστος χρόνος για την παρακολούθηση του σεμιναρίου έως και 5 μήνες από την έναρξη του, μέσω των βιντεοσκοπημένων συνεδριών.

Ε) ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Για την εγγραφή, καταβάλετε την 1η δόση των 65 ευρώ. Στη συνέχεια ειδοποιήστε μας ότι βάλατε τα χρήματα στο info@semigo.gr ή στο (+30) 22310-51262.

Για τους τρόπους πληρωμής πατήστε εδώ.
 
Συνολικό κόστος: 130 ευρώ και διευκόλυνση καταβολής σε δύο δόσεις των 65 ευρώ.

Ζ) ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Εννέα συνεδρίες διάρκειας περίπου σαρανταπέντε λεπτών η κάθε μια. Επιπλέον μία ζωντανή συνεδρία μέσω internet για επίλυση αποριών διάρκειας δύο ωρών. Συνολική διάρκεια 10 ώρες.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το σεμινάριο όσο ταχύρρυθμα επιθυμείτε ή με πιο αργό ρυθμό, με μέγιστη χρονική διάρκεια παρακολούθησης τους πέντε μήνες από την έναρξη του.

Για περισσότερες πληροφορίες ή για να εκδηλώσετε ενδιαφέρον, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.
Πατήστε υποβολή και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ